Szczeg贸艂y oferty
Benefit systems


Klub akceptuje karty multisport+.

Akceptujemy karty fitprofit
Nasz adres

FITMANIA
ul. Pardyaka 6
32-400 My艣lenice
tel. 662 772 999
info@fitmania.com.pl
Fitness
TBC (Total Body Condition)
Kompleksowy trening wytrzyma艂o艣ciowo-wzmacniaj膮cy. Cz臋艣膰 aerobowa - ROWERY FITMANIA - poprawia kondycj臋, wydolno艣膰 oddechow膮 i przyspiesza kr膮偶enie, dzi臋ki czemu sk贸ra staje si臋 j臋drniejsza i 艂adniejsza. Cz臋艣膰 wzmacniaj膮ca (z wykorzystaniem przyrz膮d贸w takich jak step, hantle, gumy, obci膮偶enia) uruchamia mi臋艣nie g贸rnej i dolnej cz臋艣ci cia艂a pozwalaj膮c na wymodelowanie ca艂ej sylwetki i spalenie tkanki t艂uszczowej.


STEP BPU - s膮 to 膰wiczenia aerobowe o wysokiej intensywno艣ci, polegaj膮ce na wchodzeniu i schodzeniu na specjalnie do tego przeznaczony stopie艅 o regulowanej wysoko艣ci (15, 20 i 25 cm). Zaj臋cia to prosty 30 minutowy uk艂ad choreograficzny poprawiaj膮cy wytrzyma艂o艣膰 organizmu po艂膮czony z 膰wiczeniami wzmacniaj膮cymi na dolne partie cia艂a.


BPU - BRZUCH, PO艢LADKI, UDA[/b][/i]
Nieskomplikowane zaj臋cia o 艣redniej intensywno艣ci i wysokiej skuteczno艣ci w walce o p艂aski brzuch, szczup艂e uda i j臋drne po艣ladki. Wielokrotne, dok艂adne powtarzanie serii 膰wicze艅 pod okiem instruktora wp艂ywa na wzmocnienie mi臋艣ni, uelastycznienie sk贸ry i przy艣piesza spalanie tkanki t艂uszczowej, jest wi臋c doskona艂膮 metod膮 na rozprawienie si臋 z cellulitem.


PILATES
Pilates unikalny system 膰wicze艅, kt贸ry podnosi 艣wiadomo艣膰 prawid艂owej postawy i czucia cia艂a w przestrzeni. Zapewnia idealnie zbalansowane, sprawne i silne cia艂o. Jest adresowane do wszystkich, niezale偶nie od wieku i kondycji fizycznej. Podstawow膮 zasad膮 膰wicze艅 Pilates jest wzmocnienie mi臋艣ni kr臋gos艂upa i g艂臋bokich mi臋艣ni brzucha. Ponadto mobilizuj膮 one kr臋gos艂up i obr臋cz biodrow膮. Wp艂ywaj膮 na popraw臋 sylwetki oraz harmonijny rozw贸j cia艂a, poprawiaj膮 gibko艣膰 i koordynacj臋. 膯wiczenia Pilates s膮 cz臋sto nazywane 膰wiczeniami ludzi my艣l膮cych. Zaanga偶owanie umys艂u podczas ich wykonywania, pe艂na 艣wiadomo艣膰 ruchu, oddechu i poczucie w艂asnego cia艂a to cechy 膰wicze艅, kt贸rych celem jest pojednanie cia艂a i umys艂u

ZUMBAA
ZUMBAA to najpro艣ciej fitness po艂膮czony z ta艅cem, kt贸ry poprzez zabaw臋 wp艂ywa na kszta艂t sylwetki 膰wicz膮cych, dodatkowo napawaj膮c ich optymizmem i dobrym samopoczuciem. Dob贸r krok贸w, kombinacje ruch贸w i energetyczna muzyka gwarantuj膮 艣wietn膮 zabaw臋 i dawk臋 energii, kt贸ra utrzymuje sie r贸wnie偶 po zako艅czeniu zaj臋膰.
Proste kroki taneczne, kombinacje ruch贸w i motywuj膮ca muzyka stwarza atmosfer臋 najlepszej imprezy i porywa do zabawy


FIT GIRL
Trening fitness skierowany dla kobiet! 艢wietnie dobrane 膰wiczenia ukierunkowane na spalnie milion贸w kalorii, modelowanie sylwetki. Zaj臋cia prowadzone przez wykwalifikowan膮 kadr臋 instruktorsk膮.

[i][b]BPU

Zaj臋cia o 艣redniej intensywno艣ci, kt贸re wzmacniaj膮, wyszczuplaj膮 oraz rozlu藕niaj膮 mi臋艣nie brzucha. Trening mi臋艣ni brzucha poprzedzony jest rozgrzewk膮, kt贸ra poza 膰wiczeniami aerobowymi (zwi臋kszaj膮cymi temperatur臋 mi臋艣ni) zawiera tak偶e odpowiednie 膰wiczenia anga偶uj膮ce dolny odcinek grzbietu - np. sk艂ony, skr臋ty tu艂owia, kr膮偶enie bioder. 膯wiczenia te wplatane s膮 r贸wnie偶 w trakcie 膰wicze艅 wzmacniaj膮cych mi臋艣nie brzucha. Zaj臋cia ko艅cz膮 si臋 stretchingiem (ang. stretching - rozci膮ganie), podczas kt贸rego rozci膮ga si臋 wszystkie partie mi臋艣niowe w celu ich rozlu藕nienia po treningu.


ZDROWY KR臉GOS艁UP
Trening nacelowany na wzmocnienie mi臋艣ni bior膮cych udzia艂 w stabilizacji kr臋gos艂upa. Jest doskona艂y dla wszystkich dbaj膮cych o prawid艂owe funkcjonowanie najwa偶niejszej osi naszego cia艂a. Zaj臋cia minimalizuj膮 skutki przeci膮偶e艅 narz膮du ruchu, uelastyczniaj膮 mi臋艣nie i zmniejszaj膮 ich napi臋cie jednocze艣nie ucz膮c prawid艂owych nawyk贸w ruchowych.


BODY CHALLENGE
Propozycja zaj臋膰 dzi臋ki, kt贸rym odpowiednio przygotowane i aktualizowane co 6 tygodni zestawy 膰wicze艅 pozwol膮 wzmocni膰 poszczeg贸lne partie mi臋艣ni poprawi膰 r贸wnowag臋 i dynamik臋 cia艂a.
Regularna obecno艣膰 na zaj臋ciach pozwoli na monitorowanie post臋p贸w wykonywanych 膰wicze艅. Trening przeznaczony dla wszystkich!
hosting: TopRally.pl